Clash Of Kings (kale oyunu) Satılık - Forex, Bitoin, AltCoin ve Diğer Para Kazanma Araçları

Üye Ol Para Kazan

Yeni Yazılar

Post Top Ad

22 Mart 2018

Clash Of Kings (kale oyunu) Satılık

Clash of kings for Sale
 Clash of kings yani kale oyunu 4 yılı aşkındır oynadığım clash of kings oyunu artık satmak istiyorum. Clash of kings demir hilesi yapmak için mi uğraşmadım, clash of kings altın hilesi için mi uğraşmadım , clash of kings hack yapmak için mi uğraşmadım , clash of kings online hack yapmak için mi uğraşmadım.
clash of kings kale içi görünümü
 ama belirli bir noktadan sonra artık çekilmez oldu onun için yıllarca emek verdiğim clash of kings oyunu ve yan kalelerini satıyorum. Almak isteyen arkadaşlar yorum yerine e mail adresini yazarsa oradan pazarlık yaparız. Düşündüğüm fiyat ana kale ve iki yan kale 2500 tl ama bu fiyatta pazarlık yapılır. kalenin içi malzeme dolu fakat artık zaman ayıramaz oldum. Yoksa bu kaleyi zamanı olan için P6 yapmak içten bile değil.
clash of kings malzeme sandığı 
 Bir çok hile programı adı altın de demelerim oldu fakat bir çoğunda virüs bulaştı telefona ve bilgisayara onun için yavaş yavaş yükseltim kaleyi
malzeme sandığı







Hiç yorum yok:

En Son Yazılar

Aile Arasında Filmi İzle

21 yıllık eşinin aniden terk ettiği Fikret (Engin Günaydın) ve 21 yıllık müzisyen sevgilisi tarafından bırakılan müzikhol vokalisti Sol...